klagomål

Ville bara lämna ett klagomål att det tydligen bara Louise och Linn som tycker om mig tillbaka, dåligt av er andra!

Så, nu var det sagt.

Kom att tänka förut på när jag köpte mina första converse (runt sjuan/åttan) och fick en fin sarkastisk kommentar "snygga pjucks" av en kille, först.. vem under åldern 40 använder ens ordet "pjucks" ? Och säkert har den lilla skitungen ett par converse idag. Så, dagens dolda aggressioner ute.


Hoppas på solsken imorrn och på torsdag, är ledig båda dagarna (jomantackar) och ska sitta ute och schteka lite tänkte jag, höhö.

peas out!

Kommentarer
Postat av: sara

det dröjde länge innan dom aggressionerna behövde få utlopp du! :D

och jag tycker om dig med!! :D fast jag är en dålig vän

2008-05-06 @ 23:09:38
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: linn

ja det var ju inte så vanligt då! min bildlärare och becca var de enda jag visste om i högstadiet med converse sen BOOM - Conversen anfaller!

2008-05-06 @ 23:11:46
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Elin

Jag gillar dig också! Fast jag är så seg på att kommentera, förlåt :$

2008-05-06 @ 23:35:35
Postat av: Looiz

Hahahaha....du ska alltid gå mot strömmen ;P

2008-05-08 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback