Glad Påsk

Ja, kan ju börja med att säga Glad Påsk och hoppas ni haft en bra helg, och att ni väger några kilon mer med all mat och godis ;D

Har precis kommit hem från mormor, träffat kusiner och sånt.. alltid trevligt, pratade om snuskiga bilskolelärare och stalkers ^^ Intressant sådär 8)

Utgång i fredags, också väldigt intressant, haha :D Missa buss, missa score, gå före i kön, tändare med lampa, en person = två personer (?), "ville bara säga att du är snygg", vara på, och som avslut danssteg som slutade på akuten.. hahah :D Det borde vi göra om Louise, bästa kvällen på läänge :D

Har lite planer inför lovet också, känns skönt.. imorrn är det ett inplanerat besök till IKEA till att börja med, har velat åka dit ett tag nu så det blir skoj :D


Hmmmja.

Kommentarer
Postat av: Lojs

Verkligen! festa på fredag? Hahahaha.... En person = två personer, är det en pik till mig? :D Så fort jag blir bra i foten tycker jag att vi gör om det! Det var skitkul!!!

2008-03-23 @ 20:54:30
Postat av: Emma

haha det var alltså inte bara min fredagskväll som var helt sjuk :D Helt rörigt men väldigt kul! :D

2008-03-24 @ 17:26:37
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback