Blogga

Jag läser gärna andras bloggar, men så fort det kommer till min egna blogg så tänker jag att jag inte har något att skriva, men de flesta bloggar innehåller bara vardagliga saker så.. jag får väl försöka skriva lite oftare, och inte bara ordbajsa som det känns att jag gjort innan.

Fast nu när jag kände att jag ville skriva kom jag på att jag inte direkt gjort så mycket idag. Hjälpt pappa att fixa med dörrarna bara (vi målar om, IGEN.. vad är det med föräldrar och renovera saker egentligen, det tar ju aldrig slut) och så har jag ju självklart pluggat inför morgondagens roliga prov. Woh!
Läste i NWT att det skulle regna hela veckan också, jag är inte så peppad.. ser däremot fram till torsdag då jag och Emma ska fixa med våran text&mepro ;D Sen kanske det blir lite ledigt på fredagen.. hm.
Är ju bara 1,5 vecka ungefär kvar till påsklovet.. gooodis :D Ska försöka skramla ihop pengar till GBG också, någon som är sugen?

På tal om sugen skulle jag kunna döda för en godispåse just nu känner jag :< blir kanske en banan och chokladmilkshake snart, lite nyttigare men inte lika gott tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Lojz

Bra initiativ tycker jag! Skriv mer, vi vill veta!
Ska dina föräldrar fixa dörrarna igen? Gjorde dom inte det för typ ett halvår sen? Hahahahaha... där fick du för att du inte tog med dig godis från mig i fredags :) Har en hel skål kvar nu och jag äter typ inget godis XD Får ta med mig det imorrn till pos.livs. :D Bra idé?

2008-03-09 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback