Dubbelmoral-inlägg

Här kommer ett inlägg med dubbelmoral, jag klagar helt enkelt på folk som klagar.. ni får stå ut med det. Ni kanske förstår min poäng så småningom.
För är det något jag kan tycka är jobbigt är det när folk klagar på allt, tycker jättesynd om sig själv eller är negativa. Gärna alla tre samtidigt. Klart alla kan ha dåliga dagar eller att skoj-klaga/sarkasm-humor, men bara dom där människorna som aldrig kan sluta bitcha om vartenda jävla problem.. håll käften istället om du aldrig kan säga något positivt.
Klart många har detta som personlighetsdrag och gör det utan att tänka sig för, men när folk wajnat för länge hör jag bara "blablabla" ungefär.
Så, nog med hat från mig idag. Inlägget försvinner säkert snart ändå, så passa på att njuta av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback