Bada

Jaa, jag gillar verkligen att bada.. har precis kommit upp, bada i över en timme tror jag ^^
Brukar alltid köra med musik och ljus, men idag blev det ansiktsmask och raka benen sådär lite tjejigt med ena benet i luften :D haha.

Håller på att försöka vända på dynget också, har gått sådär, söndag somna jag 5, måndag 2 och igår 3 :l
Får väl vänta på att det blir helg så jag kan sova lite :')

Danko Jones till Sthlm 8 April också, me want!! : D

 

Danko Jones - I Want You

When she walks out all the boys on the block start to yell out
They open up their mouths but they don't know what they're talking about
She's in little need of someone to hold tonight
But if you make a move I'm willing to bet that she just might
Everytime she looks away you look away too
I know what you're thinking you don't know what to do...

You got to say....
I want you more than anything
I do I do I do

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är en tjeeej! :D

2008-01-09 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback