Host, festival, tattueringar och töjning.

Här skrev jag ett långt fint inlägg om min dag, och så försvinner det.. pyttsan!

Nu kör jag fan en kortvariant!
Hostar som en gnu fortfarande, rosslat fint och härligt i halsen. i liek it!

Vill ha sommar och festival, ge mig pengaaar då. så att jag kan få råda. Behöver även frivlliga att följa med mig på siesta! och emmaboda *blinkblink*, vet att ni vill! ;D
Suttit och googlat massa bilder på tattueringar också, kommer nog inte ske på ett par år men aldrig försent att börja klura på vad man vill ha :) funderar även på att töja örat (men inte för mycket, utan så det kan växa igen)
Host!

Kommentarer
Postat av: sara

*host host* vad låtar det åt att det blir för tatuering? *ler*
(mohahha)

2008-02-05 @ 18:33:31
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: sara

hehe, lutar ska det stå^^

2008-02-05 @ 18:34:12
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: LolsaN

Töjda öron tycker jag inte är särskilt snyggt tbh ;/

2008-02-05 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback