nämen

Neej, fan. skrev värsta inlägget så råka jag klicka bakåt.. whöö. det kan ju dö. Men försöker väl lite halvhjärtat igen..

Aja, sitter här och känner mig lite skallig. Ska klippa mig på onsdag iallafall, känns bra. Har inte klippt mig sen november tror jag, haha ^^
Ska försöka färga håret på mig själv också om någon dag, får se hur det går 8)
Har haft långledigt nu också, har gjort lite iallafall, (typ..), slappat (no shit sherlock), festat, varit bakfull, solat, sökt jobb och lagt massa pussel och annat onödigt som man inte behöver göra när man egentligen ska plugga ;D

Äntligen varmt och soligt ute, det va på tiden :D
Så snart dags för en glass vid älven tycker jag, nom nom nom.
Inte långt kvar heller, aah.

peas out!

Kommentarer
Postat av: Looiz

OMG! Hur mycket drack du egentligen efersom du blev bakfull? Du blir väl aldrig bakfull? XD Har Deje-killen ringt eller smsat än? Du får fill me in på dansen på onsdag ;D

2008-04-22 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback