Orka

Önskar ofta att jag var bra på att ta tag i saker, få dom gjort.. Är verkligen lat av mig, och jag hatar det.
Skjuter upp så många saker, slutar ändå alltid med att man är stressad.
Är äckligt trött på mig själv, så ska försöka fixa några saker imorgon i alla fall, så har jag lite mindre att tänka på :/


Blev lite ägd av mamma förut också, satt och skrev upp saker som jag skulle göra, nummer 2 på listan var att boka piercingtid.. Tänkte inte så mycket mer på det förrens mamma peka och fråga vad jag menade med det, och sen kom det jag förvänta mig, besvikelsen och surheten.. Men, har velat göra detta sen jag gick i sexan typ så..
Får väl krama henne extra mycket dom närmaste dagarna och hoppas hon kommer över det snart :)



Lasse Lindh - Kom K

Jag klippte, klippte, klippte, klippte, klippte mig igår och köpte ny tröja och skor och kände mig ovanligt söt
men ingen märkte nått och nu känns allt bara så meningslöst
Och nu så har jag ätit och sovit bort halva dan och kan inte komma på en enda sak
jag inte hellre skulle göra än ligga här men jag kommer liksom aldrig upp och iväg


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra pernilla!! xD haha

2007-09-25 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback