Nice assss

Satt och prata om mitt "ass" hela samhällskunskapslektionen, och den kom även till mycke nytta på stadsbussen.
Sara och jag fick stå upp i gången som vanligt, och på varsin sida om oss satt tre killar, tydligen så tog en av killarna kort med mobilen på min rumpa?!
Sen försökte dom tydligen prata med mig, jag uppfatta inte något av detta utan stod och prata med Sara, tills hon sa åt mig och vända på mig och berätta allt när vi lämna bussen ^^
Typ hej-jag-märker-inget :D


Är ledig imorrn då, yah!
Måste prata med studievägledaren på torsdag att jag ska skippa Matte C då.
Ska även boka körskoletid, hämta motörheadbiljett och köpa 10kort på Friskis&Svettis.
Mucho to do.


Måste ju även nämna lördagen här, nu när jag varit lat och inte skrivit något om det.
Med pizza, konsert och ett avslut på Arena så kan det ju inte gå fel : ) 

Får passa på att skriva grattis till böske i efterskott här då och tacka för Arena vistelsen och drickan :')
Och vi får även hoppas på att Ulle kryar på sig snart :)


Ska väl sätta mig och försöka skriva textkommunikation och engleskaläxan. Kul.

Kommentarer
Postat av: sara

trevlig bussfärd.. hm :P

2007-09-04 @ 22:29:57
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Elin

Hahaha xD
Bra beslut att skippa Matte C :'D

2007-09-05 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback