Bakning

Idag har jag varit ledig, eftersom vi ännu inte fått någon handledare till vårat projektarbete, och hela våran onsdag är projektarbete (förutom matten då, men den har jag redan hunnit hoppa av..). Så idag har varit väldigt slapp, legat i sängen och kikat tv fram till ett, sen gick jag en promenad i regnet och nu har jag ätit lite lunch och bakat kakor som står i ugnen :)

Ska försöka leta fram ett bra kakrecept tills på fredag, Andreas fyller nämligen 25 på lördag så jag tänkte baka massa kakor åt honom :) Ska även försöka hitta på en bra present till honom, vilket är rätt knivigt.. Lite tips skulle inte sitta fel :3

Kommentarer
Postat av: Elin

När Becca fyllde köpte jag 18 röda saker (fast jag hittade bara 17, men vafan, det är tanken som räknas (A) ;D ), så ja, kanske ett tema på 25? :)

2007-09-05 @ 22:55:38
Postat av: Linn

Kör på kakorna :))

2007-09-05 @ 23:46:15
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback