Drömma

Ja, drömde lite konstigt inatt.. kommer tyvärr inte ihåg allt
Men först drömde jag något om att farfar höll på att ramla hela tiden när vi gick ner för en stor trappa, så fick han ont varje gång och grät, så typ tredje gången han ramla började jag också gråta och vaknade utav att jag grät.
Sen efter några mintur somna jag om och drömde att jag var på väg till en Lasse Lindh spelning, vi sprang in (Jag linn sara och ulle) och vi fick platser långt fram.
Så kom ett tåg som vi var tvunga att gå på, sen släppte dom av oss och så sprang folk före och tog våra platser som vi hade från början, men linn hann få en plats som hon sa "där kan ju Salis sitta" men det struntade jag i och satte mig där iallafall..
Linn och Sara satte sig snett bakom mig.. och så började Lasse sjunga en låt jag inte kände igen (han sjöng något om marmelad) och Linn kunde texten jättebra..
Sen började dom ändra med ljuset som jag tydligen satt brevid, och tillslut fick jag flytta på mig och Lasse sa att jag såg deppig ut..
Efter det började började ett annat band spela lite musik utan sång och folk börja gå fram till Lasse och be om hans autograf och så.. Så vi gick därifrån.. Så vakna jag : >

Kommentarer
Postat av: saers.

ooh, ja visste inte att jag gillade lasse lindh :D

2007-10-31 @ 23:08:34
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: pjupps

nej, det va ju något nytt xD

2007-11-04 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback