220

Jepp, 220 dagar kvar till studenten.. Kände att jag längtade lite idag, första dagen efter lovet, det är svinkallt ute och jag har ont i halsen. Ge mig sommar och frihet!

Göteborg var i alla fall ett trevligt avbrott på vardagen, blev väl stan 12 - 18 ungefär varje dag, sen hem och kika lite film, spela xbox och äta pizza, godis och sånt nyttigt :D
Resan avslutades också fint på fredagen med Lasse Lindh, <3
Blev lite krångel på tågresan hem dock, fick åka buss tre mil för ett träd hade landat på rälsen, men det fixa sig bra  ändå :)
Lyckades bli sjuk också på lördagen, så kom hem och sov några timmar, åt och käka ipren för att kila iväg och se Lars Winnerbäck,  helbra han med :D

Igår var även småkusinerna här, så lekte lite med dom, spela spel och sånt :) Sen åkte vi till mormor och åt middag och fira henne ^^

Skola idag igen. whä.
Har dock inte hänt så mycket.. Dansade salsa på positiv livvstil.
Elin va sjukis så hon orka inte va med, Linn var bara töntig och titta på, Louise va versta proffs, Sars bjöd upp en stel teknikare med handsvett, och jag lyckades bjuda upp en söt. nawh. haha ;D

Blir skoooolka (ja, du läste rätt) imorrn, orka åka in för samhällskunskap. nej.
Ska skriva klart krönika om hur mycket jag inte gillar tjejfnitter och även skriva klart bildanalys om jag pallar. och om Linnsey Flohan skickar över en bild.


Tchüss

Kommentarer
Postat av: saers.

haha stel med handsvett va det ja :P

2007-11-05 @ 18:13:14
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: linn

vem skulle jag dansa med, va? xD

2007-11-05 @ 23:16:22
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Pjupp

Någon av dom två killarna som också satt på bänken, vavava? 8D

2007-11-06 @ 12:31:00
Postat av: Elin

Jag dansade lite iaf ;D

2007-11-07 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback