Ring, ring, bara du slår en signal

Mamma och pappa hade precis åkt iväg till sommarstugan för att hjälpa mormor rensa där nu när hon ska flytta tillbaka till stan, så ringde telefonen.. Beroende av nummerpresentatör som jag är var jag tvungen att kolla numret först, hm, ett mobilnummer jag inte kände igen, svarade iallafall om det var något viktigt. Och det var Andreas :D
Hade förut på dan gått och tänkt på att jag saknade dom, så ringde han, skoj ^^
Han berättade att dom hade ringt på morgonen och sagt att dom hade en lägenhet i GBG som dom kunde få komma och kolla på på torsdag :D
Den är 130 kvm stor, och dom är bara 3 pers, nästan lika stort som mitt (erhm, mamma och pappas) hus ^^ Dom får öppen spis, uteplats och massa annan skit.
Så om allt går som det ska så flyttar dom in i början av oktober :D
Blir bra och billig shopping för mig då :D tihi.


Kommentarer
Postat av: Linn

:| shit va härligt :)
lite avundsjuk man blir eller! ^^

2007-08-19 @ 15:23:22
Postat av: sara

åhå, va roligt!! :D

2007-08-19 @ 18:23:06
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Elin

fan va najs! snylta ftw :D

2007-08-22 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback