Öronskador

Ja, håller på att få permanenta öronskador just nu.. Pappa har satt på en Sven-Ingvars skiva.. just nu hör jag "mörka ögon, och léendet du gav mig.." party här på hög nivå då :D erhm.

Skolan har börjat nu igen ja, men det är ju bara ETT år kvar, känns sepebra!
Fast jag kommer nog bli lite blödig över att lämna kompisarna, man vet ju inte vart alla tar vägen så :l
Men det behöver vi inte tänka på nu ^^ mjääh.



Funderar på också om mina grannar hatar mig, sätter alltid på jättehög musik på shuffle när jag ska sola.. man vet aldrig vad som kommer.. dom får stå ut med endel ^^ som tur är så jobbar dom flesta vid tiderna jag solar :')
Men nu ska jag ta och sätta på lite bra musik.. högt :3

Kommentarer
Postat av: jäps

tänkte bara säga att du är massa fin :] IHIHIHIHI ^____________^** hah

2007-08-25 @ 01:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback