skojar du?

Ungefär så känner jag nu, skojar du med mig?.
Läste Emmas blogg att om en vecka har vi faktiskt inget kvar att göra i skolan. Och allt som allt är det bara fyra veckor kvar av tre år. Det känns helt sjukt faktiskt. Helt sjukt bra.
Mycket kanske beror på att jag precis skivit en bokrecension till engelskan och kan pusta ut över det, sista lektionen imorrn, fakk yah!

Det är nu man känner sig lite stolt att man faktiskt klara av alla historialektioner, all grammatik i italienskan och alla jobbiga samhällskunskapsprov.
Vi har stått ut med mycket mer skit och stress än de flesta vuxna har under dessa tre åren, men nu är det över. no more, finito, the end.

Ja Emma, vi är faktiskt jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: sara

fyfan va vi är bra! :D
(btw så är din header borta för mig.. borde åtgärdas!)

2008-05-15 @ 23:34:57
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: jäpz

fakk yaaah! : DD

2008-05-16 @ 01:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback