Mulet

Nu när man är ledig och kan gå ut och sola så är det ju såklart mulet ute, skämmes!
Den lediga veckan har gått väldigt fort kände jag nu, inte bra.
Men valborg var väldigt trevligt iallafall, trots att vädret var lite tråkigt kanske.

Satt och fundera på sommaren nu, det är inte långt kvar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra än, hittills har jag tagit det rätt lungt, det blir som det blir. Men nu får jag lite sådär "vad ska jag göra egentligen?" , man vill ju inte vara kvar här och ruttna, och ingen tycks vilja göra samma saker som jag.. och sticka själv någonstans känns inte rikigt helskoj.
Ge mig ett jobb vetja!


Kommentarer
Postat av: L to the O to the U to the I to the S to the E...

Vad skulle det vara för grejer som du vill göra som ingen annan vill göra? Wanna know ^^
Förresten, har inte hör något mer från where the action is förutom att dom har fått min anmälan :'( Scary shit....

2008-05-02 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback