Leeeeet the sunshine in

Ja, ännu en dag i solens sken, helbra.
Fick åka hem lite tidigare på grund av att jag mådde som en apa.
Satte mig i lugn och ro och väntade på bussen vid statyn på den nedre av de två "trappstegen", efter någon minut ser jag i ögonvrån att till höger kommer en kille på 30+ och ställer sig på nedre delen av statyn för att sätta sig på den övre, men icke!
Precis i sista sekunden ångrar han sig och ska sätta sig till vänster om mig istället, men istället för att gå ner, gå runt och kliva upp till vänster om mig (som en normal människa skulle göra) så kör han crotch in face, blev lite förvånad där, inte varje dag man har ett skrev i ansiket (eller är det..?) men jag hann inte reagera alltför stort.
Tar några sekunder också innan han tänder en cigarett och blåser rök in i örat på mig, (cancer i örat, någon?) och sprider även fint ut lite cigarettaska på mina kläder.  
Tillslut reser han sig upp för att gå, men precis innan gör han ett klokt beslut och bestämmer sig för att spotta, dock hade han inte överblivet stor salivproduktion (thank god) och det blev en fin torrspott (tänk vattenspridare/sprinkler), och vem sitter under honom om inte jag, smart tänkt där.

Lyckades tillslut komma hem till lilla ön i dess trygghet, hämtar posten och ser att min mp4-spelare har kommit, yiihaa, sätter mig på baksidan i solen med en banan i ena handen och paketet i andra, lägger ifrån mig bananen och sliter upp förpackningen, och det första som möter min blick är en stor fin spricka över hela skärmen. Ack denna glädje.
Men hej, inga sura miner, bananen var i alla fall god.

Kommentarer
Postat av: sara

neeeej en spricka :c får du reklamera? :)

2008-04-21 @ 17:19:27
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Pjuppiluppi

Yehes, dom skulle skicka en ny på posten.. så nu har jag två ^^

2008-04-21 @ 18:09:01
Postat av: linn

men wtf xD du skulle ha stannat hos oss :D

2008-04-21 @ 18:27:27
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Looiz

Härligt när våren är på väg, alla freaks kommer ut :D

2008-04-22 @ 09:35:37
Postat av: vendela

eww äckligtt

2008-04-27 @ 17:17:27
URL: http://veida.blogg.se
Postat av: Anonym

Bästa dagen på länge alltså ;D

2008-05-21 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback