Arena och spel

Blev ingen myskväll igår, så det blev Arena istället med Anna, Issa, Andreas, Emma, Mattias, Angelica och en till tjej jag inte kommer ihåg namnet på x)
Blev lite snabbt intagen öl och cider först innan vi (i alla fall vissa) vinglande in på Arena, efter snabba toabesök satte vi oss och prata lite, tog inte många sekunder innan en kille i rutig skjorta kommer klivande på bordet och sätter sig ned mellan Anna och Mig. Happ. Raggning x 100 = Fail. Han satte och försökte prata med mig och krama om mig och allt sånt kul, fråga hur jag mådde och han undrade lite diskret om jag kanske var "för kåt för det här?", jag försökte desperat få ögonkontakt med Anna, vilket lyckades efter några minuter.
Jag tvingade med henne till baren där hon skulle köpa något, frågan var bara vad?
Så hon bad om en billig och god tjejdrink vilket resulterade i en Rosa Pantern, mycket god måste jag säga :)
Sen blev det dans och springandes fram och tillbaka mellan alla personer, hålla sig undan från rutiga killen som tydligen var på flickvänsjakt, jag önskar honom all lycka.
Buss hem, alla mådde inte toppen och blev en lång promenad för vissa från Coop till Skoghall..

Idag har det inte hänt så mycket, har läst lite i engelskaboken "Party Monster", jävligt knepig bok, ska bli kul att se filmen sen kan jag säga.
Körde bil i drygt en timme också, gick rett bra :)
Började hemifrån, in på Coop och handla, in till stan och runt på Herrhagen sen körde runt lite på Hammarö och träna start i backe 8D
Har bakat lite också, så ska nog ner och käka lite sockerkaka nu :D


Förresten, rösta på Karlstad på http://www.monopolspel.se/ ! :)))

Kommentarer
Postat av: saers.

hahahaha xD killen i rutig skjorta <3

2007-09-30 @ 22:30:54
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: linn

vadå, han verkade ju snäll, eller? xD

2007-09-30 @ 23:02:01
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback