Vändpunkt?

Känns som min blogg inte varit lika "glad" som vanligt. Fast det har kanske inte jag heller. Känns inte som det.
Fast idag hoppas jag på en vändpunkt, för idag bröt jag ihop totalt.
Redan vid åtta tiden var jag nära på att börja gråta, sen i skolan och efter det gick det bara utför.
För en timme sen bröt jag ihop totalt, har suttit och gråtit, och gråter även i skrivandes stund, helt rosa och ögonen, haha.
Det skiftar lite mellan tysta tårar, hulkningar och extremgråta. Helt sjukt, har nog aldrig grinat så här i hela mitt liv. Har även börjat skaka också, så ska hoppa in i duschen snart. 

Just nu vill jag bara ha jullov så jag kan gå i ide några veckor och inte gå upp, fast det är ju det jag verkligen inte vill göra egentligen. Hatar verkligen mig själv ibland.

Men jag lovar att försöka göra bloggen och mig själv lite gladare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det egentligen:/ ja blir ju orolig...

2007-12-11 @ 19:51:32
Postat av: Elin

Stackare :( Om du vill prata finns jag här. I really mean it.

2007-12-12 @ 15:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback