På begäran

Ja, nu skriver jag ett fint litet inlägg på begäran av mina kamrater som tydligen gråter sig själv tills sömns utan min söta blogg, och det vill jag ju icke!
Dagen har ju inte riktigt börjat, har bara vaknat och ätit frukost framför tv:n (Nickelodeon).. vädret ser lite konstigt ut tycker jag, lite halvsoligt/molnigt.. inte skoj. Jag tänkte ligga och pressa hela dagen i solen, men på lördag och söndag ska det bli 26-27 grader, så man får väl förhoppningsvis lite färg då.

Ska kanske ta en liten tripp in till stora staden sen om jag orkar, fast om det bara är inhämtning av godis som gäller vet jag inte hur pigg jag är på att åka in för det faktiskt, pappa kom hem igår med en påse bilar, så det får duga så länge.

Nä, nu ska jag nog kika lite på Jay Leno.. Skriver nog ett till inlägg sen, så ni behöver inte vara oroliga.

Kommentarer
Postat av: Loooiz

Yaaaay! She's back! Can I get an amen on that?! xD

2008-05-29 @ 23:05:28
Postat av: jups

word loiz! now we're talking, 4 posts in one day (y)

2008-05-30 @ 00:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback