Smidigt

Ja, nu har jag överfört bloggen till publishme.se istället, gick fortare än vad jag trodde. Helbra.
Trycke i mig 3 mackor med potatissallad nyss, så kommer mamma hem och säger att vi ska beställa pizza, typ neeej, jag som inte ens gillar potatissallad egentligen men var så hungrig så jag kunde inte låta bli, så ska dom beställa pizza. Jääla oflyt hela tiin.
Har solat 3 dagar i rad (typ, jag och Sara är lite för rastlösa) så har fått lite grundfärg, känns bra, förutom det att jag i tisdags brände rygg och knäveck och under gårdagen brände magen, blev lite svårt att sova under natten kan jag säga.

Men nu är det bara en vecka kvar också, tjiihoo!

Kommentarer
Postat av: sara

men det är ju så tråkigt att sola ;P

2008-06-05 @ 23:52:44
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback