Packar

Har varit på stan idag, första gången på länge, flängde runt lite med Louise där innan vi begav oss hem till henne på Våxnäs för lite pysselstund, fixa ett par shorts av ett par 3/4 byxor, resultatet blev faktiskt lite sött måste jag erkänna.  Träffade bror med tillhörande flickvän också, fick nycklar till lägenheten i GBG, så blir gött att få den för sig själv.  

Men nu ska jag gå och packa klart, tar tåget till Göteborg imorgonbitti, ska dit och kika på Winnerbäck, shoppa och kramas.. blir nog bra!
Vet dock inte när jag kommer hem än, har bara köpt ditresa, så vi får väl se när jag dyker upp igen. 


peas out 

Kommentarer
Postat av: linn

ha det kul i götet pjöpp :D måste ses sen när du kommer hem. Hänger ju ändå i skoghall om dagarna xD

2008-07-11 @ 18:37:46
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback