Barapapapa im lovin it!

Ja, EU. Vem kan inte låta bli att älska det?
Eller, EU har väl inte gjort mig något.. mer samhällskunskapen. fy!

Kom och tänka på min och Emmas radioreklam i fredags, gjorde lite smygreklam för lillerud.. tyckte lungt att våran va bäst :D Fast det kan ju inte gå fel när man har Sara som radioröst ^^

Nu är jag trött som en gnu och vill sova, men tji får jag, för jag måste plugga EU.
Blir iallafall bra avslut på dagen imorrn med fika och Skip-Bo, det ser jag fram emot :D

Kommentarer
Postat av: sara

nej med min röst kan inget gå dåligt!! :D

2008-01-21 @ 12:56:43
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Anonym

Don't mess with the EU. The will find you....

2008-01-21 @ 21:51:01
Postat av: Emma

Synd att vi inte kunde skicka den till mobilen. Då kunde folk ha fått lyssna på den här :D så länge inte folk skulle infinna sig på lillerud den 8-10 maj :O

2008-01-21 @ 22:56:23
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback