Fly away

Har påbörjat projektarbetet idag, känns redigt bra faktiskt :D
Och jag tror nog att vi kan lyckas bara vi vill ^^ Får kämpa lite extra bara :))

Har även haft en väldigt rastlös känsla, vill resa bort, se nya platser och träffa nya människor, men vem vill inte?
Tur att jag ska dansa snart så jag blir mindre rastlös ._,
Ska även till tandis imorrn och träna om jag hinner, need it. Har varit för onyttig i sommar :<

Ska precis börja läsa på denna veckas engelskaläxa också, "Eyes in the dark" och fixa lite på min musikupplevelse till textkommunikationen. wiho.



Såg en viss person på torget också, jääla dretsnygg :3 (nej, inte du sara...)

Kommentarer
Postat av: saers.

men haha va? xD
(vem kan det annars va? ^^)

2007-09-12 @ 22:23:52
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Pjuppie

Tänkte bara så du inte tog åt dig, eftersom du var den enda som va med mig på torget xD

2007-09-13 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback