Får jag lov?

Håller på att bli sepestörd på bilddagboken också, whä. sååå dryg.

Men försöker fixa engelskan nu, inte första gången man sitter kvällen innan med det :D
Tur att engelska är hyfsat lätt :') speciellt denna gången, i alla fall för mig och Linn, hähö.

Ska sluta äta godis efter höstlovet fram till jullovet, wishmeluck.
Längtar faktiskt till jul nu, fast får väl ta itu med höstlovet först ;D
Men ska bli skönt med lite julbak, städning och gå runt på stan och försöka hitta den perfekta julklappen, sen komma hem och packa in den så fint man kan :)
Har kommit på 2 eller kanske 3 saker som jag önskar mig i julklapp i alla fall ^____^ hähähä.

Haha, 2 månader kvar till jul och här sitter jag och suktar som en annan idiot.. aja..
Fast det var för exakt 2 månader sen vi började skolan.. och det har ju gått ganska snabbt?

Gick lite på stan idag också, shoppa loss helt cräjsy... woh woh!




Och på tal om ingenting...
Känner att något ligger i bakhuvudet.. fast vet inte riktigt vad.

Ibland har jag lust att skriva saker direkt från hjärtat, men så ångrar man sig.. man vet ju aldrig vem som läser.
Detsutom får jag ofta den där känslan att jag knappt själv vet vad jag tycker och menar med det jag känner, och jag motsäger gärna mig själv.. Krångligt det där..
Så det är lika bra att strunta i det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm:/

2007-10-25 @ 21:44:08
Postat av: Elin

Jag har också värsta julstämningen, längtar så

2007-10-26 @ 22:11:45
Postat av: Elin

FAN, hatar när halva inlägget försvinner :@

Skrev iaf att om du inte kan vara helt öppen kan du baka in tankarna i text så att bara du eller få förstår. Då får du det ändå sagt :)

2007-10-26 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback