4 dagar :')

4 små söta dagar kvar till lov, känns rätt bra.. men vet att det här lovet kommer gå så sjukt fort :l
(fira med fika på fredag, ey?)
Det är i alla fall bestämt nu att det blir GBG ons - lördag morgon, så shopping i 3 dagar och sen iväg på Lasse Lindh fredag kväll <3
Upp med tuppen för att åka hem och hinna med att se Lars Winnerbäck :)

Ska ju hinna med intervjuer till reportage också, huja. Men det brukar ju alltid orda sig :)

Jag ska försöka hinna fixa håret inom dom närmaste 2-3 veckorna också, har tappat mycket av det så.. blir snart skallig 8D hähä. vill även färga det igen ;__;


Men nu blir det lite FN, tjiho!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, jag hade mitt sista lov nånsin i somras. jag tog studenten 1 juni. skönt med lov. ta vara på dom!

2007-10-22 @ 20:31:34
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Ida

Blondera dej!!!;D

2007-10-23 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback