Tjejer

Måste bara skriv ett litet hatinlägg om hur mycket jag stör mig på tjejiga tjejer.
Jag har gått och stört mig på detta en lång tid och känner lusten av att dela med mig till er alla.
Kanske först förklara vad jag menar med tjejiga. inte att klä sig i rosa och sånt.
det är inte utseende som jag stör mig på, det är sättet.
Hur deras röster och fnitter skär i öronen när man går genom korriodrerna och det räcker med en tjej för att överrösta en hel jävla klass.
 Attention whores som skriker åt alla dom känner och springer mot dom i sina klackar som en nyfödd giraff.
Varför gör ni detta? Vad än svaret är på frågan så snälla, sluta. tack.

Kommentarer
Postat av: Lojs

Jag vet, Vissa är så jävla fjortis gälla så att det skär i öronen!

2007-11-14 @ 18:48:35
Postat av: linn

jag tänker på media-ettorna xD

2007-11-14 @ 19:00:24
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Pjup

jääädra media ettor, bare förstör hela tiden 8D

2007-11-14 @ 19:05:05
Postat av: Elin

Håller fullständigt med

2007-11-14 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback