Kallt

Ja, har precis varit ute och fotat lite, har ingen känsel i ansiktet eller händerna :D höhö
Fick myskänsla nu när jag satte på Keane, lust att bara krypa ner i sängen och ligga där  och lyssna på musik hela veckan typ ;>

Det var något jag och Linn pratade om på stan, så skratta jag och sa att "det ska jag fan skriva på bloggen", men som alltid på måndagar kommer jag aldrig ihåg vad jag och Linn har pratat om, inte heller denna gång tyvärr.

Satt och skratta så jag grät på mediakom iallafall :D
Luktar det russin här eller är det bara du?
Luktar det ägg eller är det bara du som står och schhteker?

Ibland är måndagar bra 8D

Kommentarer
Postat av: linn

haha, ibland är vi bra på måndagar :D ja, va fan var det du skulle skriva :o

2007-12-17 @ 19:07:34
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback