Halsband

Var på stan igår, köpte då bland annat små figurer på BR som jag gjorde till ett halsband idag, det blev rätt sött tycker jag :)





Ska iväg till Sunne vattenpark också om ett par timmar, ska bli latjo.
Pappas jobb som hyrt hela parken över kvällen och så får gratis hamburgare n stuff, yumyum :D
Älskar vattenland och såna saker, kommer ihåg när vi hade en liten vattenruschkana (?) på ett hotell i Ystad, åkte flera timmar per dag där. Efter några dagar fick jag skavsår på sidan av benet efter att ha åkt så mycket :') 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va kul:D

2007-08-18 @ 15:25:10
Postat av: sara

gud va roligt!! :D hälsa vattenlandet från mig ^^
och sött halsband VERKLIGEN!! <3 bra idé också! :)

2007-08-18 @ 17:45:50
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback